Sinds de oprichting van de Stichting Infecties bij Kinderen in november 2016 worden er drie cursussen per jaar georganiseerd genaamd: “Antibiotica bij Kinderen”. Dit is een cursus voor kinderartsen (in opleiding), microbiologen (in opleiding) en apothekers (in opleiding) om hun kennis en inzichten over infecties en antibioticagebruik te bevorderen.

Er wordt momenteel gewerkt aan cursusmateriaal om onder de deelnemers van de cursus te verspreiden.

Financiële verantwoording: het boekjaar van de Stichting eindigt elk jaar op 31 december. Binnen 6 maanden na afloop van het boekjaar zal de Stichting de financiële verantwoording publiceren.

Hieronder kunt u de laatste financiële jaarverslagen vinden alsmede activiteitenverslagen: